徐淑敏 認輸畀 高海寧 咪神 讓位

徐淑敏婚後即卸下咪神名銜,順勢令高海寧穩坐無綫咪神之位,其實兩位有料之人不分彼此,更經常互相討論健美心得,高海寧眼見徐淑敏產後越食越瘦,十分羨慕,相反徐淑敏則恨有高海寧身材的玲瓏一面。

徐淑敏、高海寧及沈卓盈三位美女在無綫屬同一經理人,她們感情要好,在過往一年各有不同發展,徐淑敏婚後誕下女兒過著少奶奶生活,今年更舉家到馬來西亞過農曆新年,她直言婚後心境改變不少,還說:「好樂意做妻子同媽媽,工作要睇時間嚟選擇,又未至於唔做嘅。」

放大圖片

高海寧過年時炮製了不少傳統食物給家人品嚐。


高海寧過年時炮製了不少傳統食物給家人品嚐。

放大圖片

沈卓盈希望今年工作順利,豬籠入水。

沈卓盈希望今年工作順利,豬籠入水。

懷孕最豐滿 放大圖片

徐淑敏婚後誕下女兒,幸福滿瀉。資料圖片

徐淑敏婚後誕下女兒,幸福滿瀉。資料圖片

曾有咪神之稱的徐淑敏,成為母親後已減少性感,造就新一代咪神高海寧上位,對此徐淑敏說:「佢(指高海寧)身材勁過我,自己最豐滿時係懷孕期,但我對咪神呢個稱呼一啲都唔抗拒,尤其我哋經理人旗下嘅藝人個個都係有料之人,只係唔會成日騷出嚟啫。」高海寧則不怕貨比貨,還表示入行後與徐淑敏相識並成為好朋友,她說:「我哋冇比較,徐淑敏係我師姐,見到佢結咗婚好幸福,生完 BB仲更加靚,成個潮媽咁,好羨慕佢咁瘦,所以會成日問佢點減肥。」而每年過年高海寧婆婆必定會包餃子及製作傳統糕點,高海寧多年來學師有成,今年也有炮製給家人品嚐。

沈卓盈轉型

沈卓盈脫離兒童節目一段時間,苦心經營改造自己,騷身材在所難免,沈卓盈笑言:「每個人都有唔同賣點,配合場合就可以,我喺電影《我愛 HK開心萬歲》都有性感演出,第一次拍電影時著泳衣,係自己突破。」眼見好友徐淑敏婚後幸福滿瀉,沈卓盈說已親手寫下揮春貼在房間,今年她希望豬籠入水及身體健康,並有買桃花催運。採訪:卓寶花攝影:葉君海場地:旺角新世紀廣場化妝:徐淑敏( Tiffany Fong)髮型:徐淑敏、沈卓盈( Brian kan@Hair)



徐淑敏(右)讚高海寧身材勁,樂意將咪神之位讓給師妹。